Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Return on Investment
Managementul performantei
Money Connect
continuitatea serviciilor de telecomunicatii
SES Astra
primaria Brasov
SECaaS
software educational
STS
marketing mobil
business awards
Sesiune certificare
Xcellon-Multis
Oce
Fundatia IRCCS Institutul National al Tumorilor
Sebastian Burduja
atelier de programare
Nokia 808 PureView
fonduri structurale
Conferinta Anuala ANIAP
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia