Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Epson Stylus Pro 4900
Facultatea de Automatica si Calculatoare
Oracle Exalogic
Eee PC 1025 Flare
mobilPay Wallet
SUSE Linux Enterprise
Tehnologii mobile
Karoly Borbely
Samsung Smart Signage
Ciprian Trandafirescu
listare
trafic cloud
ABI Research
QSportsRecorder
Document Mangement
Interactive Intelligence
Mobifin
imprimante color
Servicii Cloud Adevarate
NICE
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia