Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Huawei OceanConnect
Management al Operatiunilor Telecom
4G LTE multi-WAN
Xerox Mobile Scanner
senzor foto
modem USM
Teradata QueryGrid
Intel Xeon
Universitatea din Craiova
MasterCard
Huawei IDS2000
DefCon
Liferay
universitati europene
Virus Bulletin VB100
cladiri eficiente energetic
Cisco ASA CX
PowerShot G3X
Cluster Hosting
Ziua Comunicatiilor 2016
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia