Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
IT Camp 2012
Kaspersky PURE 20 Total Security
Cisco Jabber
laureati Nobel
Expert Monitoring Fraud Scoring for Merchants
remote work
transferuri online internationale
PIXMA iP2850
Facultatea de Horticultura
studiu zgomot
administratori conturi
Furnizori CRM
OceanKTV 11
IPMA 2013
operatori mobili virtuali
Machine to Machine
HARMAN
Career Leader
GPU
Grid Computing
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia