Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
initiativa ecologica
IT Camp 2012
MyAccount
Hitachi VSP G1000
Scolala Nationala de Pregatire a Agentilor de Penitenciare Targu Ocna
solutie de plata
Mira Security Sphere
solutii pentru utilitati
gestiunea spatiilor verzi
The Networking and IT Security Academy
Discover 2011
Global Corporate IT Security Risks 2013
HP 3PAR StoreServ Storage
Intel Atom Z2580
curierat
POS CCE 2007-2013
Lancom
router dual band
Doclandiaro
PIXMA MX475
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia