Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
spectoscropie vibrationala
Deutsche Bank
Startery Central Eastern Europe
metode de selectie
ITS
studiul noilor tehnologii
Cisco Nexus 9516
internet la metrou
energie sustenabila
eTicketing
statistici
Primaria Municipiului Drobeta Turnu Severin
Euronet
Canon EF 35mm f/2 IS USM
virus
Zebra ZT200
optiuni noi
VPN Layer 2
Kronlift
Cursuri Microsoft
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia