Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Samsung Tech Summer Camp
cautare
B-ORG ERP
Masini virtuale
Politehnica Bucuresti
SAP România
vinatoarea de monstri
Syscom 18
DIMMAT
printer format mare
Infor SunSystems
INFRATECH
Cabinetul de analiza Gartner
Genesys Partner
stiinta patrimoniului
RS3617xs
IBM Systems Networking Romania
Romsym Data
ELI NUCLEAR PHYSICS
servere Supermicro
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia