Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
director general eMAG
Bring Your Own Device
ReichleDe-Massari
TRANSFORMATORUL
IBM AppScan Mobile Analyzer
Windows7
MaxCAD
Certinvest
admitere
Banda de frecventa de 900 MHz
Controller Institut
Congresului European de Spectroscopie Moleculara
First Level Support
Dropbox
Premium SGI
Asociatia Proffesional Women Network
private cloud cloud computing
Navon
Ilinca Havrici
Proiect educativ
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia