Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Chronos Eco
Virtual Tape Vaulting
Xerox WorkCentre 6027
Carta drepturilor digitale
transpunere directiva
programe de finantare
Mediplus
Elena Carp
ASUS N552
Python
Cresteri vanzari
Solutii de imprimare duplex
Civic Alert
crestere piata locala
infrastructura hiper-convergenta
Zero Energy Building
RobecoSAM Gold Award
Spherik
oprire sistem informatic
DDR4
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia