Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
retinere si prelucrare de date cu caracter personal
Enterprise apps
consultare publica
Gabriela Gheorghe Beschea
LG GM750
echipamente de telecomunicatii
editorial BankWatch
masuri de securitate
Epson SureColor SC-F2000
RICAP
Eric Schmidt
UniCredit Bank
Microsoft Summit 2017
AIWO 2013
Groups
Starbyte
Primergy S5
IFA Berlin 2015
parteneriate IT
Groupama
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia