Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Gecad
cabluri
solutii mobile
single-chip cloud computer
campanie virala
Email2SMS
online marketing
competivitate economica
ASIC PADI
IBM Express
serviciu suport
IEAS
Cisco Capital
Platforma unica de analiza biomedicala
Batalia creierelor
Digital 1234
Software Defined Data Center
invatamant tehnic
Vertiv România
Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia