Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
GOCLEVER TAB A971
Microsoft Exchange ActiveSync
combatere COVID 19
tendinte tehnologice
Andrei Zincenco
general manager Neurosoft Romania
Grayling AcTrend
EISA
fundatie
Drupa 2012
Epson EB-G6350
Magurele
Postgres Plus advanced Server
Ochelari inteligenti
Policy Support Facility
SkyCommerce
Microsoft Lync Server
M2M
OTE Group
Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din România
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia