Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
SSD M2
turbine eoliene
Cisco Connect 2016
Chief Commercial Officer
caracterizare aerosol
Explora K70
colaborare
Marius Ghenea
CEO IIRUC Service si VP al Reiffeisen Informatik
Samuel J Palmisano
gama EasySmart
Epson SC-F6200
studiu de piata
Entersoft Business Suite
Metodiu Mehmet
Cafeneaua de afaceri
videowall
Irina Oprea
Boxee Box
adsl 2
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia