Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Petre Bunescu
materiale inovative
Centru pilot de dezvoltare a specialistilor în domeniul agricol
Platforma Cloud de comunicatii unificate si videoconferinta
Mobile Proximity Marketing
Catalin Paunescu – Managing Director Star Storage
CRM operational
Eugen Iacob
studiul atmosferei
blade
Tableau Public
reteta viralitatii
IDC BI Roadshow
servicii de comunicatii electronice
OSIsoft
Academia European Schoolnet
Skeyedart
Premii BEST 2011
Direct Debit
imageFORMULA DR-C125
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia