Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
telemunca
Agentia pentru Sisteme de Protectie a Informatiilor
Celebrare
Synaptiq
GTS Telecom
Scrum Master
Nexus 9000
Oracle Identity Analytics
EUCMOS 2012
Premier
Confident Group
windows vs linux
retele de socializare
Luxoft Holding
OTP Consulting Romania
inginerie biomedicala
imbunatatire servicii
Partenerul cu cele mai multe specializari Oracle
restaurare
MEDAS
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia