Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
CEO Romsys
AttoSOFT
Mobile Broadband Hotspot
Teltonika Energy
AGIS Computer
Hitachi Unified Storage VM
NBG-418N
tendinte inteligenta artificiala
Infrastructura Nationala de Date Spatiale
coeficient de securitate cibernetica
muschi artificiali
Solaris
Asociatia Green Revolution
ParkingPlus
scanare virusi
Altea
PIXMA
Clasamentul de Brevete SUA
CERT
SMART CAMERA
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia