Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
tendinte 2023
SeniorFMS
SIM
Cisco SecureX
ATIC
industria AI
Campanie umanitara
IFA
Squario IT Solutions
Manpower
companii de consultanta IT
Teonora
„UPS Pulse of the Online Shopper”
Retail IQ
Conferinta expertilor Primavera
registrul virtual al infrastructurilor
prevenirea pierderii datelor
AMD Elite Mobility APU
camere web
Total Technologiesdispozitive handheld
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia