Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
PSTech
Bentel Sistem
antivirus
operatiunea 311 Sprijinirea accesului la broadband si la serviciile conexe
CyberSecurity Summit
Adoptie Cloud
Fondul European pentru Investitii
Galaxy S5
reglementare inteligenta artificiala
Colocare
Paul Miches
Maritime ICT Cloud
Barracuda Networks
CRM analitic
Scanere de mare viteza
“Best Cloud Project in Central Eastern Europe”
Sony Cyber-Shot HX50
20th Century Fox
suport tehnic
great reset
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia