Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Fitbit Versa
management al training-ului
Cisco partner of the year
sisteme de navigatie
IBM BusinessConnect 2014
Ubi Challenge
CCIR
solutii wireless
Crisoft
materiale ceramice
Integrisoft
donatie
ZenBook 3 Deluxe UX490
sisteme All In One
energii regenerabile
RM
specializare
Centrul Regional de Operatiuni de Retea „Danubius“
G Data InternetSecurity 2010 pentru Netbooks
SmartBiz365
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia