Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
comunicare stiintifica
senzor foto
Mio S600
GREEN
Aplicatii complexe de proiectare
Campania ”Sângele este Viata”
Management al performantei
Cisco Partner Summit
GS1
Compromitere date
Syscom 18
SQL Server 2012
solutii blockchain
chatter
Toner Benefit
solutii digitale
plan de restructurare
EWIR
Centru regional de cercetare si dezvoltare
operatiunea aurora
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia