Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Centru educational si de cercetare HP
Gheorghe Pasc
Qnap Turbo NAS
monitoare curbate
RINA Romania
Inspectoratul General al Politiei Române
ERP sisteme ERP
Backup pe banda
Cisco Capital
Docentris
OCZ
brand propriu
Silicon Cloud
Retail
Best eCommerce Software
Jean Pierre Sauvage
DJSI World
spatiu de lucru
Axapta
protectia datelor
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia