Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
GECAD Group
seria Line Interactive
Razvan Botezatu
Security Information and Event Management
Green500
World Wide Fund
FGCR
IBM DB2 Analytics Accelerator V3
Monica Birlea
Forrester Research
SmartId
IT Smart Distribution
ITS Events
Piata Data Center a crescut cu 30_la_suta_
VIBE X2
MobiWay
Cisco Expo 2012
Infrasoft
Fibre Channel
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia