Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Data Center Portable Modular Data Center)
Patchcatch
evaluare HR
platforma de e-fulfillment
Thomas von Baross
telefoane mobile si accesorii
buget cercetare
Consortiul pentru Standardizarea Datelor de Sanatate Publica
Fondul European de Dezvoltare Regionala si Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Ruby on Rails
Sun Plaza Mall
TD-LTE
competente digitale
drept bancar
CryptoFlow
Brahmaputra
Cisco Cloud Access Security
colaborare video
Transformer Book Duet
410 MHz
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
Funcţionalităţi CRM inteligente pentru companii mici şi medii
CAS a lansat versiunea X10 a solutiei CASgenesisWorld, care aduce un design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale și ajută companiile mici si medii la creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii.
()
11 Septembrie 2018
Redactia