Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
IBM Interactive Experience
SAP EHS Management
nou membru
Panda
Fundatia Star Storage
Oracle Database 12c
„IT Readiness Index”
European Agile Tour
notebook-uri de business
ASUS RT-AC68U
solutii software
Autolog
muzica pian
eomenzi online
„Smarter Education for Economic Development”
XAPT
preluare actiuni
Asociatia Româna a Bancilor
LaVie Z
Motorola ES400
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia