Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Noaptea Cercetatorilor
Mackevision
REPowerEU
competitie de stiinta si inginerie
dispozitiv telematic
Olaf Swantee
Euroanswer
solutii salarizare
Imprimanta de mare viteza
Watchdata
premiiinternationale pentru cercetare
DES Hub
Octa-Core
Metrorex
Future Communities/Open Innovation Fair
Divizia software
tehnologii revolutionare
dezvoltare regionala
Global Business Center
Good Design Awards 2017
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia