Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
monitorizare web
Radeon R6 Nano
Chronos Eco
transfer de bani
electroacustica
GK Service
campanii de comunicare esuate
S3300
BlueCore Laser 2012
VB100_la_suta_
Product Manager
DWD Software
Centrul de Date Star Storage
Regulamentul european privind protectia datelor cu caracter personal
MGI
Ionut Gaota
cercetari aerospatiale
Sentron 5TT3201-1KK25
Google Street View
Chat GPT
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia