Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
HP 3PAR StoreServ Storage
Reisswolf
IXIA Anue NTO
Premiul AI for Good
IBM Maximo Assett Management
plata prin SMS
Teleprezenta
Management al performantei
numere de telefon portate
System Innovation Consult A/S Danemarca
Interhemisphere
energie atomica
Green eDIH
DIR-505
Dell Rack
Bitdefender BOX
electronica
stiinte de baza
How to Web Conference
Quantified Self
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia