Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Testing testing
Samsung UD590
SEDCONTROL
mobilitate
Gheorghe Paun
Algernon
Bogdan Padiu
MVPN Budget Control
Liceul de Informatica Tiberiu Popoviciu
banner
Campania umanitara “Sângele este Viata”
camere de supraveghere IP
Kingston Digital
ibooksquare
Marcel Foca
GFI
director general SCC Services România
Arlo Pro
tehnologii semiconductori
Tehnologii IBM analytics
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia