Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
wirelessness
HP&Microsoft Frontline Partner
Android Market
functionar public
Skype
managementul centrelor de date
produse ITC
Daniel Boangiu
Vivo Tab RT
stiinte de baza
plan de restructurare
Orange TV
strategie universitati de top
software românesc
HTC One
Compact Powerline AV Adaptor 500Mbps
Ziua Comunicatiilor 2015
presedintele ANCOM
Gabriel Pantelimon
Société Générale European Business Services
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia