Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
#536tefan Preitl
green economy
IBM AppScan Mobile Analyzer
ZenFone 4 Selfie Pro
Muzeul Abandonului
Gateway
Cora România
aplicatii farmaceutice
FE 24-105mm F4 G OSS
Charisma Analyzer
QNAP Remote Manager Plus
Oracle PartnerNetwork Specialized
YouTube for Schools
Premii BEST 2011
G Data TotalCare 2010
TRENDnet TN-200
World MicroMachine Summit
Immorent
transformare urbana
Mihai Scemtovici
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia