Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
OpenVMS
noi functionalitati
QTS 42 Beta
angajari
Centrul Tehnic Titu
durificare cu fascicul de electroni
Ziua Cercetatorului
ZyXEL USB NWD2705 Dual-band Wireless N450
GRID
Centru logistic
Rampad
Nokia Lumia 520
parteneri IBM
Symantec Enterprise Security
How to web 2012
leasing pentru echipamente
Autodesk
Barcelona
echipamente wireless
HDTV
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia