Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Neobyte Solutions
Sincron
BCR
stiinte umaniste
IBM Cloud Bluemix
apa grea
Mensch und Maschine Software SE
tranzitie energetica
panouri solare
CISO
incercari echipamente electrice
Ionut Tudor-Lemnaru
administrare date
SAP Environment
Forumul European 2013
transfer de continut pentru telefoanele mobile
retele
credite de refinantare
premiera mondiala
Java 8
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia