Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
sistem integrat de monitorizare a asistentei medicale
South East European Testing Board
AV-TEST
Norton 2013
Dell Ocean Plastics
tendinte inteligenta artificiala
Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi
Point-of-sale
Conferinta Anuala ANIAP
InfoTrends
CREDING
gabriel badea
consolidare portofoliu
Paul Otellini
piata SMB
Directiva Serviciilor de Plati
Chuck Robbins
Alina Silvestru
competitie de stiinta si inginerie
PIXMA MX515
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia