Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Cisco Entrepreneurs in Residence
HP Integrity
Microsoft HoloLens
migrare cloud
VMware View Open Client
Privacy Accelerator
solutii compatibilitate electromagnetica
Xorcom
Business Information Quality
Kaspersky Internet Security – Multi-Device 2015
Cius
Excel
Media server NAS
PayNet
Romania Retail Summit
Virtual Desktop Client
FastScale Technology
CAS 2023
optiuni abonamente
monitorizarea schimbarilor climatice
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia