Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Dezvoltarea competentelor profesionale ale angajatilor din sectorul financiar-bancar prin promovarea
Smart Server Management
Case Management
Network Video Recorder
StarVault Cloud Server
TS-431P
Sistemul de Management al Securitatii Informatiei
HP Intelligent Management Centre
software de comunicatii
cercetare universitara
intrerupere
Sistem integrat de management al securitatii
Auranet
Total Soft
base de date
“Stagii pe Bune”
Cisco Cloud Builder
EmergeMAT
ANSSI
Unity Technologies
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia