Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Vă invităm în Navision Club!

28 Iunie 2004



Alunita VoiculescuNavision, soluția intrată în anul 2002 în portofoliul Microsoft, are și în România un trend ascendent. Printre beneficiari se află nume cu impact: Minolta, Agip, FibrexNylon Săvinești, Stihl România etc. Cum la nivel mondial peste 42.000 de companii din 75 de țări utilizează Navision, pare explicabil ca acest val de încredere să ajungă și pe piața românească. Pe această linie se înscrie și lansarea, luna trecută, de către estWest și Microsoft România, a clubului utilizatorilor de Navision. Compania mixtă româno-franceză estWest are o experiență de 13 ani în România, de 7 ani în implementări de Navision, iar din 1999 a fost certificată ca Navision Solution Center. Doamna Alunița Voiculescu, Director General estWest, ne-a oferit câteva răspunsuri privitoare la experiența companiei și la motivele înființării NavisionClub.


Ce și-a propus compania estWest prin înființarea clubului Navision?


Scopul înființării acestui club a fost dorința de a fi și mai aproape de clienții noștri. estWest este o firmă orientată sută la sută către clienți. Ne place să avem o relație deosebită cu toți clienții noștri, relație atât profesională cât și extraprofesională. Înființând NavisionClub am oficializat acest tip de relație. Avem referințe foarte bune de la clienți, lucru cu care ne mândrim. Mai mult, avem prospecți care ne contactează clienții și primesc răspunsuri foarte bune, ceea ce spune mult despre relațiile amintite anterior. Lucrăm cu unele companii de șapte ani, astfel că am ajuns să dezvoltăm și relații extraprofesionale care țin de timpul liber sau de vacanță. Prin NavisionClub, ne-am propus să ne întâlnim în afara orelor de serviciu și în spații mai puțin convenționale. NavisionClub este un concept bazat pe comunicare, inter-relaționare și schimb de informație, iar scopul final este dezvoltarea unei comunități de cunoaștere și experiență Navision.


Cum se vor desfășura concret acțiunile NavisionClub?


Forumul on-line NavisionClub este găzduit de pagina de web a companiei (www.estwest.ro) și are două secțiuni, una pentru clienți și prospecți, și alta pentru vizitatori. Orice vizitator se poate înscrie pe site, în secțiunea Navision Talk, și poate găsi răspunsuri la întrebări cu caracter general. Pentru clienți, care au întrebări specifice, mai aproape de consultanță decât de informare, există un chat mai detaliat, Navision Discussions, unde se pot schimba idei și sugestii despre dezvoltarea aplicației. Asigurăm nu doar o legătură client-estWest cât și o legătură client-client, deoarece considerăm importantă cunoașterea clienților între ei pentru schimburi de experiență și opinii. În general, clienții se confruntă cu aceleași probleme și aceste schimburi de informații sunt extrem de utile. Asigurăm o obiectivitate foarte mare deoarece considerăm eficient ca un prospect să poată discuta liber cu un client existent și să poată pune orice întrebare. Am facut un lucru curajos, care reflectă buna relație pe care o avem cu toți clienții.


Există și varianta întâlnirilor directe, probabil două pe an, în care să existe o parte oficială destinată anunțării noutăților la nivel de versiuni sau servicii și o parte relaxantă pentru consolidarea legăturilor.


Ce are Navision deosebit față de alte soluții de gestiune integrată?


Tocmai acestă gestiune integrată diferențiază Navision. Nu toate soluțiile de gestiune a întreprinderii care se numesc „integrate“ sunt și în realitate. Navision este. Un alt avantaj este fiabilitatea, Navision nu „crapă“, este o aplicație pe care te poți baza și care, combinată cu un back-up regulat, oferă siguranță deplină. Navision este și destul de ușor de folosit, are meniuri mai intuitive și avantajul că a mers în paralel cu produsele Microsoft. Navision era un produs foarte aproape de Microsoft chiar înainte de a fi achiziționat. Toate meniurile sunt deja cunoscute utilizatorilor din aplicații de tip Office (Word, Excel, etc.).


Asocierea Navision-Microsoft este în sine un atu, atât pentru produs cât și pentru compania noastră. Dacă pană acum doi ani eram estWest care vindeam produsul danez Navision, acum suntem partenerii Microsoft care vindem un produs Microsoft. estWest există pe piața românească de treisprezece ani, ceea se înseamnă că suntem o firmă foarte stabilă, însă chiar și în situația aceasta Microsoft aduce un plus de încredere, o garanție suplimentară. Beneficiem destul de mult și de experiența internațională a Navision. Unii dintre clienți utilizează Navision în compania-mamă și caută același produs și pentru filiala din România. Importantă este și politica Navision de upgrade. Pentru o taxă anuală de 10% clienții pot obține ultima versiune a aplicației, și cei mai mulți doresc acest lucru.


Există domenii în economie unde Navision are mai mult succes?



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Unknown
Am citit si mi-a placut,sunteti un exemplu de ce inseamna cu adevarat Bussines! Mult Succes in continuare.
31 Mai 2005, 04:42:58