46
None

Beneficiază de voucherul distribuit gratuit în cadrul Campaniei Naționale de Prevenire a Cancerului de Col Uterin

Și anul acesta, în luna octombrie - luna prevenirii cancerului de col uterin – s-a derulat Campania Națională de Prevenire a Cancerului de Col Uterin - Alege Viața, aflată la a doua ediție. Ca anul trecut, campania s-a focusat pe Conferința Națională de Prevenire a Cancerului de Col Uterincare a avut loc pe 22 octombrie la București și a fost transmisă live de această dată la Sibiu și Iași, unde sălile au devenit neîncăpătoare.

„Cancerul de col uterin este singura formă de cancer care are urmări ușoare dacă este depistat la timp. Acesta este și mesajul pe care am vrut să-l transmitem fetelor și femeilor din România”, spune Alina Stanciu, head of strategy JustAD, care a inițiat proiectul alături de dr. Elvira Brătilă. De aceea, toate femeile care au participat la conferință, au primit un voucher ce constă într-o consultație gratuită la ginecolog și reducere la testul Babeș-Papanicolau.

Campania Națională de Prevenire a Cancerului de Col Uterin continuă până la sfârșitul lunii noiembrie, iar femeile care nu au putut ajunge la conferință se pot înscrie pe www.alegeviata.com/ inscrieripentru  a intra în posesia unui astfel de voucher. Voucherele sunt valabile până pe 31 ianuarie 2016 și pot fi utilizate în clinicele Marie Stopes și Regina Maria din București, Iași, Constanța și Cluj, orașe în care am informat în cadrul campaniei, de-a lungul timpului.

Anul acesta campania s-a bucurat de susținerea bloggerițelor care au postat pe rețelele de socializare o fotografie în care purtau un element vestimentar de culoare turcoaz, folosind în descriere hashtag-urile #poartaturcoaz #staifaragrija. Astfel, am colorat rețelele de socializare în nuanțe de turcoaz iar doua zi, bloggerițele au dezvăluit cititoarelor lor motivul pentru care au folosit turcoazul cu o zi înainte.

Pe 18 octombrie, turcoazul a fost scos la soare printr-un falshmob organizat în Parcul Unirii, care a stârnit curiozitatea trecătorilor și a întros privirile șoferilor care se opreau la semafor.

Video aici: https://youtu.be/3WYBvPBpxD8

Lucrurile au mers mai departe și această cauză le-a implicat pe Giulia Anghelescu, Maria Simion, Anamaria Prodan și Denisa Nechifor, care au fost protagonistele spotului realizat în cadrul campaniei, care a rulat la televizor, dar și în mediul on-line și a ajuns la sufletul multor tinere.

Video aici: https://www.youtube.com/watch?v=nYbp7KlNcRY

Acest proiect a fost gândit ca o răscruce de drumuri. E punctul în care drumurile a mai multor specialiști se întâlnesc, se unesc și croiesc, cu și mai multă forță, un alt drum, mai lin, fără ascunzisuri, un drum pe care să pășească cu încredere femeile din România pentru care dreptul la informație nu a dispărut.

Pentru mai multe informații, vizitați site-ul http://www.alegeviata.comsau pagina de facebook a proiectului, https://www.facebook.com/nucanceruluidecoluterin?fref=ts.

***

Ne găsiți pe: http://www.alegeviata.com

Facebook: http://www.facebook.com/nucanceruluidecoluterin

Fotografiile evenimentului au fost realizate de stanmiles.ro

Alături de noi au fost: Click pentru Femei, Click Sănătate, Eva.ro, Doctor.ro, Iași Fun, Impact FM, Femei în afaceri, Sfatul Medicului, Iași4u, Ziarul de Iași, Cronica de Iași, Specialiști în sănătate, Doctor.ro, Ghidul de sănătate, Kudika, Săptămâna Medicală, Revista Ioana, Iași Live, Sibiu News, Catchy, Inoras.ro, Sibiu100%. 

Comentarii


Pentru a putea preveni atacurile de securitate de tip spam, avem nevoie să stocăm datele pe care le-ați introdus și ip-ul dumneavoastră în baza de date. Aceste date nu vor fi folosite în alte scopuri decat prevenirea atacurilor. Sunteți de acord să stocăm aceste date ?
Notă : Comentariile pot fi adăugate doar în cazul în care v-ați dat acordul pentru stocarea datelor

Introduceti textul din imagine
captcha