Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Problemele complexe pot avea solutii simple

21 Decembrie 2005




Aceste situatii le rezolva Call Pilot. Apelarea acestui serviciu se face in 3 pasi. In primul pas se selecteaza limba in care se va realiza comunicarea intre client si aplicatie. Al doilea pas care trebuie imediat definit si selectat in formularul Call-Pilot este tipul de problema si al treilea pas il reprezinta prioritatea problemei.


Clientul poate intra in legatura directa cu operatorul de serviciu sau poate lasa un mesaj in functie de tipul problemei. In functie de nivelul de prioritate, operatorul de suport de la Omnilogic este notificat prin telefonul mobil sau email. De asemenea, pasii rezolvarii problemei pot fi urmariti pe pagina de suport si clientul poate sa fie notificat pe email”.


Conectati fiind la serverul Omnilogic, prezentatorii aflati la Marriott au realizat simulari ale serviciilor de Help Desk si Call Pilot atat de pe pozitia clientului, cat si de pe aceea de inginer de suport, pentru probleme frecvente pentru care se apeleaza aceste servicii, demonstrand simplitatea si usurinta in exploatare.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite