Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Telecomul curtează acerb piața IMM

28 Octombrie 2013




Abordarea personalizată primează

„În dezvoltarea canalelor de vânzări ce targetează acest segment am avut în vedere clientul IMM și comportamentul lui de cumpărare, pe care îl abordăm atât prin canalul de parteneri, cât și prin canalele proprii de vânzare directă, precum și prin magazine, în funcție de dimensiunea clientului. Acordăm o atenție sporită segmentului IMM și am dezvoltat produse dedicate acestuia. Suntem preocupați permanent să oferim clienților companii o experiență cât mai bună, așa încât cei care aleg prelungirea contractului cu Cosmote primesc, în funcție de abonament, telefon, accesorii subvenționate sau beneficii suplimentare”, spun reprezentanții Cosmote România.

Segmentul B2B (și implicit și segmentul IMM) are o contribuție importantă în baza de clienți a companiei, având o evoluție crescătoare de la an la an.

„Cosmote România şi-a continuat creşterea bazei de clienţi business, capitalizând de pe urma ofertelor adaptate la nevoile clienţilor şi a sinergiilor cu Romtelecom. Astfel, în T2 2013, segmentul business a crescut cu 17,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru a rămâne competitivi, suntem permanent aproape de clienții noștri, punându-le la dispoziție oferte și servicii de care au nevoie în mediul de business, la cel mai avantajos raport calitate-preț. Conform studiilor derulate intern, Cosmote are o performanță foarte bună, atât în segmentul de companii cu 1-60 de angajați, cât și în cel cu peste 61 de angajați”, precizează reprezentanții Cosmote România.

Și abordarea UPC este una personalizată. Conform informațiilor furnizate de oficialii companiei, din 2011 până în prezent baza de clienți aproape s-a dublat.

„Suntem conștienți că fiecare afacere este unică și are nevoie de soluții adecvate. Suntem conectați și la realitățile din mediul economic, știm cu ce provocări se confruntă mediul de afaceri și acționăm ca un partener de încredere. De aceea, dezvoltăm în permanență un portofoliu de produse și servicii adaptate nevoilor specifice ale segmentului de IMM-uri și ținem întotdeauna cont de raportul calitate preț, pentru a oferi clienților abonamente atractive. Lucrăm în paralel și la dezvoltarea echipei de vânzări și dezvoltăm canale care se aliniază comportamentului de achiziție al acestui segment de clienți – vorbim de Vânzări prin telefon și Vânzări Directe. În urma rezultatelor obținute atât prin mijloace interne, cât și prin companii externe de cercetare, putem afirma că gradul de satisfacție al clienților UPC Business este ridicat, iar noi ne străduim să-l menținem și chiar să îl creștem și mai mult”, spune Tiberius Popa, Director UPC Business. UPC Business oferă clienților companii soluții integrate de telecomunicații, portofoliul companiei incluzând servicii de internet de mare viteză, servicii de voce și televiziune digitală. Compania oferă clienţilor și servicii cu valoare adăugată, printre care găzduire web, soluții antivirus sau servicii cloud – Office 365.

„UPC Business oferă servicii în 33 de reședințe de județ și în alte 200 de orașe mici și mijlocii, iar împărțirea clienților păstrează zonele tradiționale de dezvoltare economică ale României. Pe parte de produs, oferim cea mai mare viteză de acces la servicii de internet best effort din România, prin abonamentele Business Fiber Power de până la 220 Mbps. Produsul în sine nu reprezintă întreaga ecuație, iar UPC Business oferă pachete de soluții integrate, ușor de customizat pe nevoia fiecărui client. Un alt factor de diferențiere este abordarea personalizată, consultanța în alegerea soluției optime, în urma unei analize a nevoilor fiecărui client. Nu în ultimul rând, profesionalismul și rapiditatea cu care instalăm serviciile – UPC Business oferă servicii de instalare în maximum 3 zile – acesta este un standard pentru noi și este unic pe piața de servicii de telecom. UPC este operatorul care instalează cel mai repede serviciile de internet, lucru recunoscut de altfel și în cel mai recent raport ANCOM pe această temă”, a adăugat Tiberius Popa.

Pe același tip de abordare personalizată mizează și Orange România, care a lansat recent abonamentele individuale Business Open cu unităţi incluse, care pot fi combinate în orice variantă doresc clientii, pentru a crea pachetul potrivit afacerii lor. Abonamentul se adresează companiilor mici şi mijlocii, care au minimum 2 angajaţi.

„Abonamentul Business Open, dedicat întreprinderilor mici şi mijlocii, se diferenţiază de alte oferte adresate aceluiaşi segment de clienţi prin flexibilitatea pe care o oferă. Cu Business Open, clientul poate alege o ofertă pentru fiecare angajat şi poate construi astfel soluţia optimă pentru compania sa. Unităţile incluse pot fi folosite în funcţie de nevoile de comunicare ale companiei, pentru apeluri şi mesaje naţionale şi apeluri internaţionale. În plus, unităţile fiecărui număr pot fi folosite în comun de toate numerele din grup, asigurând optimizarea traficului. Începând cu Business Open 25, abonamentele oferă apeluri şi mesaje naţionale nelimitate, precum şi apeluri nelimitate în Uniunea Europeană pe fix. Din această toamnă, toate abonamentele Orange au acces la internet, iar din luna octombrie acoperirea 4G a fost extinsă la întreg Bucureştiul. Pentru clienţii întreprinderi mici şi mijlocii, accesul la internet cu viteze 4G este inclus începând cu abonamentul Business Open 45 şi oferit promoţional la abonamentele Business Open 25 activate până pe 20 noiembrie. Abonamentele Business Open oferă soluţia Antivirus, care-i ajută pe clienţi să navigheze în siguranţă pe internet, iar în funcţie de tipul abonamentului, şi alte servicii suplimentare de asistenţă, precum Orange Cloud, Backup Kit şi Asigurarea pentru telefon, modem şi tabletă”, au declarat reprezentanții Orange România.

Indiferent de propunerile pe care companiile telecom le adresează segmentului IMM, cert este că încă e loc pentru toată lumea, iar gradul de sofisticare al ofertelor va crește accelerat, sporind competiția și garantând astfel un nivel și mai ridicat de calitate a serviciilor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite