Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

FAN Courier îşi creşte eficienţa operaţională cu ajutorul Intermec PR3 şi Total Technologies

18 Decembrie 2013




Beneficiile obţinute

Imprimantele Intermec PR3 oferă lucrătorilor mobili posibilitatea de a înmâna pe loc clienţilor chitanţele de livrare, formularele de comandă şi/sau facturile, contribuind la îmbunătăţirea acurateţii operaţiunilor şi accelerarea ciclului încasărilor.

Sunt avantaje materializate şi de către FAN Courier prin dotarea curierilor cu acest tip de echipamente, explică Daniela Catrinoiu, IT Manager FAN Courier: „Cu ajutorul imprimantelor Intermec PR3 s-a obţinut o reducere a timpului petrecut la client pentru emiterea documentelor fiscale. Cu ajutorul printării mobile evităm situaţiile în care livrarea efectivă durează mai puţin decât emiterea documentelor fiscale. Am avut situaţii în care livrarea dura 2 minute, iar prelucrarea documentelor 3-4 minute. Apoi a fost eliminată dificultatea cu care erau emise documentele fiscale. Într-o singură zi, un curier emite foarte multe tipuri de documente cu regim fiscal, în funcţie de specificul expediţiei – chitanţe, chitanţe şi facturi, facturi. Folosind acest serviciu, curierul nu trebuie să mai poarte în permanenţă la el documente fiscale pe care să le completeze de mână la fiecare livrare. Nu în ultimul rând, cu ajutorul sistemului de printare mobilă, au fost eliminate definitiv greşelile de calcul şi nu am mai întâmpinat probleme în ceea ce priveşte completarea documentelor cu toate datele corecte (nume societate, cod fiscal, adresa, localitate etc.). Cu alte cuvinte, noua tehnologie ne permite să fim mult mai eficienţi, rapizi şi siguri pe corectitudinea documentelor fiscale pe care le emitem.“



Câştiguri rapide


Rezultatele dotării curierilor cu echipamentele Intermec PR3 au devenit în scurt timp vizibile, putând fi cutantificate financiar rapid. „Rezultatele pe care printarea mobilă le oferă sunt vizibile imediat. În medie, s-a câştigat aproximativ o oră/zi pentru fiecare curier. De asemenea, s-a produs o îmbunătăţire la nivel contabil, în sensul că personalul a fost degrevat de activitatea de înregistrare a documentelor fiscale“, a explicat Daniela Catrinoiu, care a mai precizat că „principalii beneficiari ai noii tehnologii au fost curierii, ei fiind primii cărora li s-a uşurat foarte mult munca. De asemenea, departamentul financiar-contabil beneficiază acum de o centralizare corectă a documentelor şi, evident, clienţii FAN Courier care au primit expediţiile mai repede, ţinând cont de faptul că au fost eliminaţi timpii de emitere manuală a documentelor.“

La acest rezultat a contribuit semnificativ faptul că noua tehnologie s-a aliniat perfect cu soluţia mobilă de curierat pe care curierii FAN Courier o utilizează deja de 5 ani. Astfel, datele care se completau manual pe documentele fiscale sunt acum preluate din aplicaţie în mod automat. De asemenea, s-a automatizat şi preluarea în sistemul informatic FAN Courier a documentelor emise, fapt ce a dus la eficientizarea procesului de înregistrare a documentelor în contabilitate.

O colaborare de tradiţie

Rapiditatea obţinerii rezultatelor de către FAN Courier a avut la bază şi colaborarea de peste 5 ani cu compania Total Technologies, Intermec Platinum Partner şi Centru de Service Autorizat.



„Atât în faza-pilot, cât și în cea de implementare, colaborarea strânsă dintre echipele de management de proiect ale FAN Courier și ale companiei noastre a fost esențială“, a declarat Mihaela Iancu din partea Total Technologies.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite