Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cum măsurăm performanța departamentului HR?

02 Iulie 2014




Abordarea centru de profit
Această abordare necesită o schimbare de perspectivă de la perceperea HR ca un centru de cost, la cea de investiție. Această abordare implică taxarea pentru serviciile și programele oferite de către departamentul de resurse umane. Tarife competitive sunt stabilite pentru servicii cum ar fi formarea și dezvoltarea de programe. În unele cazuri, firmele din afara companiei pot concura cu serviciile HR interne pentru proiecte. De fapt, departamentul de resurse umane, fie face profit, devine rentabil sau înregistrează o pierdere. Adoptarea acestei abordări necesită ca departamentul de resurse umane să devină orientat către client și calitate în furnizarea de servicii și programe. Unele organizații au extins chiar acest concept pentru a include vânzarea de servicii de resurse umane la firme din afară, generând astfel venituri suplimentare. Abordarea de centru de profit permite managementului să măsoare în mod eficient rentabilitatea resurselor investite în departamentul de resurse umane.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Aaron
Article plagiarized from http://en.allexperts.com/q/Human-Resources-2866/2008/6/KRA-KPA-KPI-HR.htm. The actual author of this article is Leo Lingham - 6/9/2008. Luiza Sandu should be exposed for presenting stolen work as her own. Beyond shameful!!! It is and will be litigious.
06 Decembrie 2016, 08:34:44