Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> Project Management >> Stiri si comunicate

BusinessMark a organizat conferința “Social Media Business Forum”

29 Octombrie 2014




Lansarea oficială ”Social media și mediul de afaceri românesc”
În cadrul celei de-a doua sesiuni a avut loc lansarea oficială a studiului realizat de EY România și TotalSoft: ”Social media și mediul de afaceri românesc”. Rezultatele au fost prezentate și discutate de Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft, Constantin Măgdălina, Strategic Development, EY România & IAB expert şi Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România.

„Studiul analizează răspunsurile a 209 de reprezentanţi ai unor companii din diverse industrii din România cu privire la modul în care acestea abordează marketing-ul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acest tip de marketing îl are în prezent în activitatea lor”, a declarat Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România.

Studiul are la bază un chestionar aplicat în perioada 23 septembrie – 15 octombrie 2014. Raportul utilizat pentru datele comparative la nivel global este “2014 Social Media Marketing Industry Report – How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses”.

”În 2013, respondenții studiului au avut numai două variante de răspuns la întrebarea referitoare la utilizarea Social Media. 78% spuneau că folosesc rețelele de socializare pentru a-și promova compania, iar restul spuneau că intenționează. În 2014 au avut 4 variante de răspuns. 58% declarau ”da și intenționez și în perioada următoare”, 28% spuneau ”da, însă nu plănuiesc să continui utilizarea lor în viitor”. 13% declarau că ”nu, însă plănuiesc să utilizez”, 1% declarau că ”nu și nici nu voi utiliza în perioada următoare””, a declarat Constantin Măgdălina, Strategic Development, EY România & IAB expert.

„Dacă în 2013 top 3 beneficii ale utilizării social media erau: creșterea expunerii pe piață (83%); creșterea notorietății companiei (79%) și fidelizarea clienților (52%), în 2014 noul top 3 se află: creșterea notorietății companiei (80%); creșterea expunerii pe piață (63%) și generarea de oportunități de vânzare (54%)”, a declarat Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft.

Printre temele de discuție abordate s-au numărat:
• Cum construiești o strategie de social media potrivită companiei tale?
• Marketing-ul interactiv și social media. Avantaje
• Fidelizarea clienților prin social media
• Importanța social media în procesul de branding
• Rolul social media în generarea de leaduri

Sponsorii evenimentului au fost: EY şi Ciocolateriile Leonidas.
De asemenea, partenerii media au fost: Legal Magazin, Debizz, Market Watch, Efin, Calendar Evenimente, Limonade, Profit360, Catalog Cursuri, Jurnalul de Afaceri, Akcees, Ziare.com, Business24, Indaco, Promoafaceri, Doingbusiness.ro, Kompass, Romanian Copy Writer, HIT.RO, Actmedia, Ecompedia, Startups, Femei în Afaceri, Curierul Naţional, Learn&Go si 4Career.

Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie care oferă servicii integrate de B2B, oferind clienţilor săi modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.business-mark.ro .






Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite