Cardurile de credit co-branded
Co-branded pentru toata lumea
Exista insa, inerent, si minusuri ale acestei solutii. La capitolul dezavantaje, in afara dobanzii mai mari (fata de cea la un credit de consum) si a comisioanelor percepute de banca (pentru deschiderea contului de credit, pentru administrarea acestuia etc.) – care sunt insa conditii implicite la un card de debit –, principalul neajuns este numarul inca redus de comercianti acceptatori de plata cu carduri.
Insa, in pofida acestor deficiente si chiar daca numarul cardurilor de credit co-branded raportat la numarul total de carduri emise pe piata in Romania este sub media europeana (gradul de penetrare in Europa este de 1 la 8), bancile autohtone coteaza acest instrument de plata ca unul cu un viitor mai mult decat promitator. Dovada este numarul in continua crestere al acestor instrumente de plata, lansate in decurs de doar patru ani, dar si interesul din ce in ce mai mare al potentialilor clienti, relevat de sondajele realizate (potrivit unui recent sondaj dat publicitatii de SmartFinancial, cardul de credit a ocupat locul doi in topul celor mai utile instrumente bancare). De altfel, confirmarea este data si de „apetitul“ bancilor, lansate intr-o adevarata competitie, al carei scop este de a avea cat mai multe carduri co-branded si cat mai diversificate pe piata.
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)