Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Dificultățile comunicării interne

19 Martie 2015




Comunicarea cu angajații și între angajați trebuie să fie susținută și încurajată. Dar angajații nu fac ce zic șefii lor, ci exact ceea ce fac aceștia. Așadar cei care conduc organizații sau grupuri trebuie să fie atenți la exemplul personal. Lipsa de deschidere spre comunicare, criticile excesive și neconstructive, bârfa, zeflemeaua reprezintă modele de toxice de comunicare care pot fi preluate la toate nivelele organizației.

Solicitările angajaților trebuie întotdeauna să-și găsească un răspuns, o soluționare. A lasă o solicitare a angajaților în sertarul uitării înseamnă a închide ulterioare căi de comunicare cu aceștia.

Fiecare manager trebuie să adopte politica ușilor deschise pentru cei care comunică eficient și cea a ușilor închise pentru cei care nu au nimic clar, important de discutat. Timpul este bani!

Ședințele reprezintă moartea acțiunii. Atât timp cât comunicarea poate fi spontană, eficientă, directă, la obiect, nu este cazul convocării unui “meeting”.

Şi nu în ultimul rând, comunicarea interna trebuie procedurizată, la fel ca oricare altă activitate organizaţională importantă.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite