Mai mult decat triple-play
ParlaTel este deja un nume recunoscut pe piata telecomunicatiilor. Care au fost inceputurile companiei?
Zeci de numere de SMS cu suprataxa inunda acum ecranele TV si paginile ziarelor. In 2002 nu existau astfel de servicii pe piata romaneasca, chiar si in Europa ele fiind inca intr-o faza incipienta. ParlaTel a abordat atunci principalul canal muzical din Romania, reusind in cca 3 luni sa puna la punct un sistem complet automat, non-stop de afisare a mesajelor SMS, nascandu-se astfel primul serviciu Premium SMS non-stop din Romania (in noiembrie 2002). Doar dupa 3-4 luni au inceput sa apara primele incercari timide de implementare a unor servicii similare de catre alte companii. Fiind primii, experienta acumulata ne-a permis sa lansam noi si noi servicii, acumuland noi si noi clienti, de serviciile noastre beneficiind peste 14 televiziuni nationale precum si multe alte canale media (presa scrisa, web etc). De serviciul nostru de furnizare de ore de dial-up cu comanda prin SMS inca se mai vorbeste, desi e lansat de peste 3 ani.
Dar numele ParlaTel ne arata ca faceti mai mult decat SMS-uri.
Este perfect adevarat! Imediat cu liberalizarea din 2003, am actionat pentru a putea avea un portofoliu bogat de servicii, astfel incat ParlaTel a fost capabil sa activeze printre primii interconectarea cu Romtelecom, cand alti operatori inca invatau sa isi configureze echipamentele. Am reusit astfel in scurt timp sa putem furniza solutii complete de comunicatii, avand probabil cea mai complexa oferta: Internet (acces, hosting, design), telefonie (telefonie clasica, solutii complete pentru call-centers, servicii cu valoare adaugata – IVR, voice mail etc), SMS (peste 20 de numere scurte active, peste 10 planuri tarifare, de la 0,07$/sms la 9$/sms) si chiar si televiziune. Adica mai mult decat triple play!
Televiziune? E ceva nou?
Suntem actionari si intr-o platforma DTH, putand furniza in parteneriat cu Max TV solutii de televiziune pe intreg teritoriul tarii.
Suntem in biroul Dvs si observ multe stegulete pe harta. Ce reprezinta?
Acolo furnizam deja servicii. Sunt peste 12 municipii unde suntem prezenti, atat in mod direct cat si prin distribuitori. Sunt peste 500.000 de case in care ne aflam cu solutia noastra de telefonie fixa, avand obiectivul de a atinge o acoperire de 1 milion de case pana in primul trimestru din 2007.
Care ar fi avantajele pentru abonati?
Un serviciu prietenos si multe minute in retea. Extrem de multe, astfel incat nevoia de comunicare nu mai este dublata de un stres pecuniar. Abonatii ParlaTel pot vorbi intre ei oriunde ar fi, fara a avea costuri suplimentare pentru apelurile in retea. Aceasta abordare genereaza un efect de masa: dupa primele luni de utilizare, aproape fiecare abonat a recomandat serviciul nostru unui partener sau prieten, ceea ce arata o stare de multumire deosebita. Iar aceasta stare am incercat sa nu fie generata numai de tarife, dar si de modul de abordare a relatiei cu clientii nostri, prietenos si deschis.
Mi-ati aratat cum functioneaza ParlaFon – noul softphone de la ParlaTel. Ce optiuni are?
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)