Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Mircea Prelipceanu CAS CRM: Īn 2023 dorim să extindem rețeaua de parteneri CAS īn Romānia

16 Februarie 2023




Ce trebuie să facă un partener CAS pentru a avea succes?

Succesul partenerilor vine din specializarea pe soluţii de business în general şi CRM în special. O companie cu un portofoliul vast şi eterogen, care adaugă CRM alături de dezvoltare software, vânzări de servere şi imprimante, mentenanță IT şi outsourcing este puţin probabil să aibă un succes mare. Va avea probabil ceva proiecte, dar nu se va evidenția.

Experienţa la nivel de grup arată că abordarea ideală implica un portofoliu cu 2-3 produse complementare (ERP, CRM și BI, spre exemplu) care pot fi vândute şi integrate uşor în proiecte. Totodată, partenerii de succes dovedesc o bună înţelegerea a conceptului de Customer Relationship Management şi a capacităţii acestuia de transformare a afacerii clienţilor. Evident la fel de importantă este şi construirea unei echipe care să includă vânzători buni şi consultanţi care să poată construi soluţii pe cerințele oricărui beneficiar.

Ce angajament aştepţi din partea unui partener nou?

Primul pas pe care un nou partener trebuie să-l facă este să instaleze și să utilizeze CAS CRM în propria companie. Este cea mai bună cale să înțeleagă valoarea şi funcţionalitatea soluţiei. Ulterior, are nevoie de o echipă de vânzări care să atragă clienţi noi sau să descopere oportunități pentru CRM în conturile existente, un consultant de CRM pe aria de presales, care să facă prezentări detaliate şi aplicate, precum şi un consultant cu aptitudini tehnice care să gestioneze operațiunile de instalare şi configurare. Evident, toate acestea corelate cu acţiuni de marketing şi comunicare.

Ce avantaje oferă programul de parteneri CAS Software?

CAS Software AG are un program de parteneriat bine definit atât ca etape în relația de afaceri, cât şi ca beneficii. Noii parteneri au acces la certificare și training în soluţiile CAS ( Vânzare, Utilizare/ Administrare/ Customizare - Dezvoltare), toate aceste procese făcându-se online prin platforma de e-learning a CAS.

Susținem activitățile de marketing ale partenerilor şi le oferim unelte specifice: şabloane pentru website, şabloane pentru newsletter, evenimente comune, broşuri, acces la conturi demo, acţiuni de co-marketing etc. Simultan, avem o agendă cu webinarii lunare pentru parteneri, prin care să înveţe cum îi ajută funcţionalităţile din CAS CRM să câştige noi clienţi.

Din start, partenerii au acces la documentaţie și informații pentru vânzări şi marketing, unelte tehnice, descărcare de software, actualizări etc precum şi la suport tehnic dedicat (helpdesk) – fără limite de tickete deschise sau plată a acestor servicii. CAS implica multe resurse pentru reuşita partenerilor în vânzări (prezentări live customizate, negocieri de oferte, preţuri speciale) și chiar livrare de Lead-uri calificate. Pentru proiecte noi sau existente, partenerii beneficiază de suport de business (modelarea sau implementarea unor procese) sau tehnic (integrarea cu o altă soluţie).

La nivel economic exista avantaje la fel de importante, oferim discounturi şi margini foarte atractive care pot merge spre 40% şi chiar mai mult, în funcţie de nivelul de parteneriat.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite