Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cum pregătim compania pentru marketingul digital al următorilor 10 ani?

20 Octombrie 2023





Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Iulian
Intr-adevar tehnicile de marketing se vor schimba enorm in urmatorii ani, de aceea este bine sa ne pregatim din timp. Incerc sa fiu la curent cu tot ce apare pe partea de marketing si de fiecare data baietii de la https://seopower.ro/ sunt mereu la dispozitie
20 Octombrie 2023, 05:02:56
Gheorghe Ion
E limbajul teoreticienilor marketingului, care nu-si misca fundul pe teren, sunt buni doar la gândire, strategie și operațiuni (de) la management. E limbajul elitei care vinde ulei de sarpe. Între timp a aparut al 8-lea P: În cartea lui Dave Chaffey, „Marketing digital: strategie, implementare și practică”, modelul 7P a fost reîmprospătat și aplicat canalelor online pentru a oferi o abordare care funcționează bine pentru companiile multicanal. Astfel a apărut un al optulea P, „Parteneri”. Prin definitie marketingul e "arta" de a-l convinge pe client sa cumpere ceva de care nu are nevoie. Exemple sunt vaxxinurile anticovid. Am lucrat 2 ani in marketing pe vremea cand retelele de distributie functionau pe teren, nu digital. Fundamentala e INCREDEREA. Increderea este din ce in ce mai mica. E subminata tocmai legislativ.
25 Octombrie 2023, 01:42:37