Cum pregătim compania pentru marketingul digital al următorilor 10 ani?
20 Octombrie 2023
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi) Iulian
Intr-adevar tehnicile de marketing se vor schimba enorm in urmatorii ani, de aceea este bine sa ne pregatim din timp. Incerc sa fiu la curent cu tot ce apare pe partea de marketing si de fiecare data baietii de la https://seopower.ro/ sunt mereu la dispozitie
20 Octombrie 2023, 05:02:56
Gheorghe Ion
E limbajul teoreticienilor marketingului, care nu-si misca fundul pe teren, sunt buni doar la gândire, strategie Èi operaÈiuni (de) la management.
E limbajul elitei care vinde ulei de sarpe.
Ãntre timp a aparut al 8-lea P: Ãn cartea lui Dave Chaffey, âMarketing digital: strategie, implementare Èi practicÄâ, modelul 7P a fost reîmprospÄtat Èi aplicat canalelor online pentru a oferi o abordare care funcÈioneazÄ bine pentru companiile multicanal. Astfel a apÄrut un al optulea P, âParteneriâ.
Prin definitie marketingul e "arta" de a-l convinge pe client sa cumpere ceva de care nu are nevoie. Exemple sunt vaxxinurile anticovid.
Am lucrat 2 ani in marketing pe vremea cand retelele de distributie functionau pe teren, nu digital. Fundamentala e INCREDEREA.
Increderea este din ce in ce mai mica. E subminata tocmai legislativ.
25 Octombrie 2023, 01:42:37