Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managementul Facturarii de Utilitati – eficienta sporita, credibilitate si performanta

24 Decembrie 2006





Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Mugur Dumitriu
Probabil ca ideea cu informatizarea pentru plata utilitatilor este o idee buna... TEORETIC. Practic se dovedeste foarte utila pentru cel care emite factura, nu si pentru cel care trebuie sa o plateasca. Astfel, plata energiei electrice a devenit incepand cu acest an, o mare problema pentru consumatorul final. Nu numai media lunara gresit calculata ne poate afecta, dar si simplul fapt ca vom fi nevoiti sa platim din doua in doua luni, sumele de achitat fiind mai mari (sic!) decat sumele lunare si implicit mai greu de suportat/achitat. Parerea personala este ca trebuia facuta o trecere lenta la noul sistem, fiind urmarite toate reactiile pietei, inainte de a se implementa la nivel national. Pana la sfarsitul lunii februarie vor fi indeajuns de multe probleme create de noul sistem de facturare incat acesta sa fie regandit in proportie de mai bine de 50-60%. Sa speram ca veti face un efort in a ne informa asupra deciziilor manageriale pe care le vor lua cei direct raspunzatori de implementarea sistemului. Si... cred ca era importanta parerea consumatorului final in toata povestea asta. Visul e frumos dar... are 99% sanse sa ramana un vis. Cu stima, Mugur Dumitriu
29 Ianuarie 2007, 08:41:56