Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Serviciu de mobile banking cu peste 1000 de utilizatori

30 Iunie 2004




Soluţia implementată de Orange oferă un set complex de servicii pe care băncile le pot oferi în timp, chiar după ce au început cu un set mai redus de opţiuni.


De exemplu, o bancă poate oferi unui client posibilitatea de a face plăţi către 15 facturieri, opţiuni care pot fi stocate în lista de pe ecranul telefonului, poate permite utilizatorului să introducă singur detaliile unei plăţti şi să o proceseze. Suplimentar, utilizatorul va putea face depozite şi primi informaţii online despre starea lor.

Ce tipuri de servicii au fost cel mai des folosite de utilizatori?


Aproape 1/3 din numărul operaţiunilor sunt plăti de facturi şi reâncărcări ale conturilor PrePay; în continuare, până la 50%, avem transferuri şi alimentări card de credit, iar restul de 50% sunt informaţii de cont. Dinamica numărului de tranzacţii, dar şi a utilizatorilor este semnificativă în ultimele 2 luni în special.


Care sunt problemele cu care v-aţi confruntat de la lansarea Mobilis? Dar satisfacţiile?


Satisfacţia Orange a fost legată de faptul că a reuşit implementarea împreună cu o bancă de renume, BRD Groupe Société Générale, a celei mai complexe şi complete soluţii de acest tip.


Soluţia oferă băncilor un nou canal de distribuţie cu un minimum de efort, şi împreună cu aceasta Orange are posibilitatea de a oferi utilizatorilor reţelei o platformă pe baza căreia vom oferi servicii financiar-bancare.


Câţi utilizatori folosesc acum serviciul Mobilis?


În prezent avem peste 1000 de utilizatori.


Încercaţi să încheiaţi parteneriate şi cu alte bănci, în afară de BRD Groupe Société Générale?


Orange a prezentat această soluţie unui număr de bănci care s-au dovedit la acel timp interesate de acest tip de servicii.
Soluţia stă la dispoziţia oricărei bănci, împreună cu serviciile de integrare aferente, opţionale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite